[TUT/B] Demontaż tylnych lamp ZB

Wszystko o karoserii na zewnątrz i wnętrzu (naprawy blacharskie, szyby, fotele, tapicerka, plastiki, bagażniki dachowe itp.)

Moderatorzy: Rybka, Tazz

Wiadomość
Autor
ceki70
Bywalec
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 22, 2016 16:05
Imię: ceki70
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Auto: Zafira B 1,8 Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Plec:

#16 Post autor: ceki70 » pn lip 04, 2016 15:43

Właśnie bawię się z tylną lewą lampą . Plastikowe nakrętki się odkręcić bez problemu . Klosz wyszedł też. Jest ta uszczelka piankowe mam nadzieje ze będzie przylega potem. Zdjąłem osłonę z klosza i co dalej .... widzę że do środka już się nie dostane by powycieram wodę , która się tu dostała albo skraplała parowała.?
Zewnętrzny plastik wygląda na cały nie widzę pęknięć .jedynie w środku widzę jakiś ślad pęknięcia na tym srebrnym obramowaniu ,u góry . Czy coś mi umknęło. ?

I po robocie , ale coś czuje, że to nic nie dało bo plastik lampy paruje dalej. Mało tego plastik <osłonka >miedzy lampą a uszczelka bagażnika już tak dokładnie nie przylega :(


Na fejsie dałem fotki najpier lewe ze szparą a potem prawe bez szpary

https://www.facebook.com/
Ostatnio zmieniony wt lip 05, 2016 10:04 przez ceki70, łącznie zmieniany 7 razy.
ceki70
Przy pisaniu towarzysz mi dysleksja, dysortografia, dysgrafia, ;) :nie_wiem:

Awatar użytkownika
Mati Stargard
Posty: 2
Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 19:44
Lokalizacja: Stargard
Model:
Kontakt:

#17 Post autor: Mati Stargard » pn wrz 04, 2017 22:30

Moją ZAFIRĘ kupiłem tydzień temu.
Sprzedawca od razu poinformował mnie o poceniu tylnej prawej lampy. Nie przejmował się tym...

Dziś zdjąłem lampę.
Wytarłem gdzie mogłem. W dolnej części na wysokości sygnalizacji cofania zgromadził się osad.
Zalałem octem i osuszyłem.

Piankę wysmarowałem wazeliną.

Jutro montuję. Zobaczymy czy klosz nadal będzie parował...

Awatar użytkownika
rafant4011
Zafiromaniak
Posty: 6716
Rejestracja: pn wrz 29, 2014 15:53
Imię: Rafał
Lokalizacja: Warszawa Włochy[ESK]
Auto: Zafira B
Model: Cosmo
Oznaczenie silnika: Z19DT
Plec:
Kontakt:

#18 Post autor: rafant4011 » pn wrz 04, 2017 22:42

Mati Stargard, A co daje ocet?
Obrazek
W0L0AHM7562152497

Awatar użytkownika
czarekcw
Zafiromaniak
Posty: 737
Rejestracja: pn wrz 05, 2016 11:09
Imię: Cezary
Lokalizacja: Mrągowo
Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI Cosmo Panorama
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DTH
Plec:

#19 Post autor: czarekcw » wt wrz 05, 2017 08:02

Jak uszczelka jest na trwale "odgięta" to nic z tym już nie zrobisz. Ja psikałem silikonem w spray i to pomogło jedynie na tydzień- potem znowu lampa się pociła.

Kup nowe uszczelki- koszt niewielki.

Awatar użytkownika
jarecki69
Zafiromaniak
Posty: 1881
Rejestracja: pt sie 12, 2011 18:47
Imię: Jarosaw
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Auto: Opel Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT

#20 Post autor: jarecki69 » wt wrz 05, 2017 16:42

Ja również wysuszyłem lampy i uszczelki, popsikałem je impregnatem , przykręciłem i nadal to samo...zbliża sie jesień więc warto pomysleć o zakupie nowych uszczelek i oby to załatwiło sprawę :cry:

u99artur
Mieszkaniec
Posty: 213
Rejestracja: czw lut 12, 2015 21:08
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: costam
Plec:

[TUT/B] Demontaż tylnych lamp ZB

#21 Post autor: u99artur » pn lis 19, 2018 18:24

A co jak mam zbitą zewnętrzną osłonę/szybkę a reszta lampy działa? Wymieniać lampę czy tak jeździć? :)

Awatar użytkownika
Sumik
Zafiromaniak
Posty: 2331
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 18:09
Imię: Marcin
Lokalizacja: Sosnowiec
Auto: Zafira B OPC 300+
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z20LEH
Plec:
Kontakt:

[TUT/B] Demontaż tylnych lamp ZB

#22 Post autor: Sumik » pn lis 19, 2018 18:29

No wg przepisów dowód do zatrzymania.
Ale masz dziure w lampie czy tylko pęknięcie?

u99artur
Mieszkaniec
Posty: 213
Rejestracja: czw lut 12, 2015 21:08
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: costam
Plec:

[TUT/B] Demontaż tylnych lamp ZB

#23 Post autor: u99artur » pn lis 19, 2018 18:32

całej szybki się pozbyłem ;) lampa cała, działa tylko szybki nie ma

ODPOWIEDZ

Wróć do „Karoseria i wnętrze”