wyjąłem dziś stary filtr i zamówiłem jak wyżej koledzy podali taki
http://www.allegro.pl/item534046453_fil ... azjai.html. porównując innych sprzedawców cena podobna a jak już na forum ktoś kupował, to zawsze pewniej
no więc udoskonalę trochę opis na początku postu i powiem że najpierw należy zdjąć osłonę tunelu po stronie pasażera - która jet przykręcona na 2 Torx`y (widoczne na zdjęciu), następnie należy odpiąć dwa klipsy - jeden jest pokazany na zdjęciu.
następnie odpiąć drugi klips i wyjąć osłonę. dalej odkręcamy 2 śruby typu Torx trzymające schowek od dołu.
w moim samochodzie są tylko 2 śruby trzymające schowek od góry, należy je odkręcić i wyjąć schowek - pamiętaj o odłączeniu wtyczki doprowadzającej prąd do żarówki w schowku.
następnie wykręca się blachę na której schowek się opiera, zdejmuje się rurę doprowadzającą powietrze na nogi i ukazuje się obudowa filtra, która w moim przypadku jest zamknięta na 6 blaszek.
blaszki wyglądają w ten sposób i ja zdejmowałem je łatwo - odpowiednio wkładałem mały śrubokręt i wystarczyło przekręcić rączką w prawo lub lewo a blaszka sama się odpinała. dodam że 6 blaszki - najbliżej dmuchawy nie trzeba zdejmować.
po otwarciu obudowy wyjmuje się filtr - można wyjąć również jakieś śmieci, jeśli się zebrały. po zamontowaniu nowego filtra wszystko w kolejności odwrotnej, dodam że założenie tych 6 blaszek to nie lada wyczyn, ale mając sposób...
pozdrawiam
