witam panowie silnik 2.0 dti ubywanie plynu chlodzacego

Czyli: chłodzenie, grzanie, termostat, chłodnice, webasto, nagrzewnica

Moderatorzy: Sebu$, Tunio999

Wiadomość
Autor
liero1988
Debiutant
Posty: 47
Rejestracja: 30 wrz 2015, 20:00
Imię: Damian
Lokalizacja: Bytom
Auto: Opel Zafira a 2.0 dti
Model: Za
Oznaczenie silnika: Z20dth

witam panowie silnik 2.0 dti ubywanie plynu chlodzacego

#1 Post autor: liero1988 » 15 lut 2017, 21:32

Witam mianowicie mam problem ze znalezieniem ubytków plynu chlodzacego po stronie pompy wody kolo kola pasowego co to moze byc prosze o pomoc...

Skasowany użytkownik 6483

#2 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 » 15 lut 2017, 23:20

Rozbierz osłone rozrządu bo pewnie pompa wody pracuje na tym samym pasku i wtedy będziesz widział czy Ci nie cieknie z pompy cieczy.

liero1988
Debiutant
Posty: 47
Rejestracja: 30 wrz 2015, 20:00
Imię: Damian
Lokalizacja: Bytom
Auto: Opel Zafira a 2.0 dti
Model: Za
Oznaczenie silnika: Z20dth

#3 Post autor: liero1988 » 15 lut 2017, 23:28

jarecki69 pisze:Rozbierz osłone rozrządu bo pewnie pompa wody pracuje na tym samym pasku i wtedy będziesz widział czy Ci nie cieknie z pompy cieczy.
Chyba nie tak ja mam rozrząd na łańcuchu pompę napędza pasek klinowy .... kolo pompy brak oznak wycieku




Jeszcze pytanie czy to może być uszczelka pod głowicą ? Od razu odpowiem ze nie kopci na biało 😊

Awatar użytkownika
chabretti
Zafiromaniak
Posty: 2207
Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
Auto: Volvo
Model: V70
Oznaczenie silnika: D5244T5
Kontakt:

#4 Post autor: chabretti » 16 lut 2017, 11:56

liero1988 pisze:
jarecki69 pisze:Rozbierz osłone rozrządu bo pewnie pompa wody pracuje na tym samym pasku i wtedy będziesz widział czy Ci nie cieknie z pompy cieczy.
Chyba nie tak ja mam rozrząd na łańcuchu pompę napędza pasek klinowy .... kolo pompy brak oznak wycieku




Jeszcze pytanie czy to może być uszczelka pod głowicą ? Od razu odpowiem ze nie kopci na biało 😊
Włóż ręke pod tapicerkę od strony pasażera tam gdzie jest zaślepka od VINu jak mokro będzie to oringi od nagrzewnicy do wymiany.
Tu masz napisane jak to zrobić

liero1988
Debiutant
Posty: 47
Rejestracja: 30 wrz 2015, 20:00
Imię: Damian
Lokalizacja: Bytom
Auto: Opel Zafira a 2.0 dti
Model: Za
Oznaczenie silnika: Z20dth

#5 Post autor: liero1988 » 16 lut 2017, 21:13

Panowie problem znalazłem cieknie przy obudowie rozrzadu przez uszczelke co to moze byc pomocy i jaki sposób można to zlikwidować? Uszczelniacz wystarczy?
Ostatnio zmieniony 16 lut 2017, 22:50 przez liero1988, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tomzam
Mieszkaniec
Posty: 304
Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
Imię: Tomek
Lokalizacja: Zamość
Auto: Opel
Model: ZafiraA
Oznaczenie silnika: DTH
Plec:

#6 Post autor: tomzam » 17 lut 2017, 17:02

pompa wody jest osadzona w obudowie rozrządu i uszczelka tej obudowy uszczelnia też obieg wody, uszczelniacz dodawany do płynu chłodniczego raczej nie załatwi sprawy, sprawdzaj olej czy nie poszedł też i do niego płyn
roboty trochę jest żeby zmienić tą uszczelkę ale nie unikniesz tego

liero1988
Debiutant
Posty: 47
Rejestracja: 30 wrz 2015, 20:00
Imię: Damian
Lokalizacja: Bytom
Auto: Opel Zafira a 2.0 dti
Model: Za
Oznaczenie silnika: Z20dth

#7 Post autor: liero1988 » 27 wrz 2017, 22:40

Witajcie wszyscy powodem byl korek ze zbiorniczka wyrownawczego pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja, ogrzewanie, układ chłodzenia”