Meriva II. Opinie, zalecenia, dyskusja.

Czy to auto warto kupić? Co o nim sądzą inni forumowicze? Tutaj możecie się do woli pytać o auta z ogłoszeń.

Moderatorzy: Tunio999, Makary

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
miodzik
Zafiromaniak
Imię: Marcin
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: Y20DTH
Plec:
Kontakt:

Meriva II. Opinie, zalecenia, dyskusja.

#1 Post autor: miodzik » 12 lip 2017, 08:00

Powolnymi ale zdecydowanymi krokami idę w kierunku Merivy II.

Po pierwsze - Opel. Markę jako tako znam, mechanik w razie konieczności powinien sobie poradzić, z dostępnością części problemów nie ma.
Po wtóre - stosunek ceny do rocznika jak za auto używane jest jakoś do mojej kieszeni.

Idę w roczniki powyżej 2012.

Tym razem pójdę w silnik benzynowy. Diesle z uwagi na ekoterroryzm oraz jazdę głównie z cyklu miejskim jakoś oddaliły się zgodnie z moją wizją.

Ale nie mam kompletnie doświadczenia z silnikami z serii "down Size" i jak widzę 1,4 Turbo o mocy przekraczającej 100KM to mnie zastanawia żywotność takiego silnika.

Kilka pytań:
Czego się obawiać przy takich eksploatacjach?
Czy konstrukcje silnika są podobne jak przy ZC?
Jak taki silnik sprawuje się w mieście? Jak na trasie?
Czy wyjazd na Chorwację i z powrotem jest realny mając na pokładzie rodzinę z bagażami?
Czy macie jakieś wieści co do typowych usterek w tym aucie?

Serdeczności,
Miodek
moja Zafira
Obrazek
Bogu na chwałę, ludziom na pożytek

Awatar użytkownika
danielp
Bywalec
Imię: Daniel
Auto: Citroen
Model: DS4
Oznaczenie silnika: RHD
Plec:
Kontakt:

#2 Post autor: danielp » 12 lip 2017, 11:53

miodzik pisze:1,4 Turbo o mocy przekraczającej 100KM to mnie zastanawia żywotność takiego silnika
krotko-1.4T syf,szukaj czegos innego
Programowanie i Diagnostyka elektroniki Samochodowej
Odczyt CARPASS po OBD oraz moduły wysyłkowo również z DDM i PDM
CIM-y programowanie,naprawa,sprzedaż
KOLEKTORY Z19DTH.Edycja plików on-line.
Specjalizacja OPEL
www.cartronic.biz

Awatar użytkownika
violator
Zafiromaniak
Imię: Artur