Witam kolego ,, luk ,, wiem ze jak krece kierownica w zosce zawsze bedzie spadac napiecie ale nie do takiego sponia jak 12,3 no i ten alternator przed rozłaczeniem bezbiecznika po 3km tak był goracy ze nie szło go dotknac, mysle ze jakas przyczyna spalenia sie diody alternatora musiała byc
[ Dodano: Sro Mar 07, 2012 14:02 ]
witam mysle ze chyba pompa wspomagania robi zwarcie i jak mam podłaczony bezbiecznik i wspomaganie działa to alternator sie tak grzeje ze mozna jajecznice sobie zrobic na nim , a jak mam rozłaczony jest zimny dzisaj zamowiłem pompe wspomagania uzywana dam wam znac jak wymienie i co sie dzieje z zoska pozdrawiam
[ Dodano: Wto Mar 13, 2012 16:46 ]
witam zamontowałem pompe wspomagania ukladu kierowniczego kupiona na alegro uzywana i nadal spada napiecie jesli kreci sie kierownica 12.5v ładownie alternatora mam jak jest wspomaganie wyłaczone 14.2v miałem juz wymieniane diody w alternatoze przez elektryka i on twierdzi ze alternator jest dobry. Dzisaj pojechałem do ASO opel na diagnoze w oplu stwierdzili ze jest walniety regulator napiecia w alternatorze i ze pompa jest dobra wspomagania wymienili mi alternator na uzywany i jest ok jak sie kreci kierownica na wspomaganiu to ładowanie jest 13.9 przy pełnym opciazeniu czyli tylko spada z 14.2 na 13.9 kosztowało mnie to 130 zł robocizna plus uzywany alternator 450zł pozdrawiam ps.Ci tak zwani garazowcy ( elektrycy ) nie maja zielonego pojecia pozdrawiam krzychu796
