Kody Błędów
Moderatorzy: mariusz131, Tazz
- DzidekGb
- Bywalec
- Posty: 182
- Rejestracja: 20 wrz 2014, 08:55
- Imię: Dzidek
- Lokalizacja: Repty Sląskie/UK
- Auto: Opel Zafira
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: z18xer
A co tam kupię nową cewkę NGK i świece NGK IRiDIUM... będę miał satysfakcję że jest nowe wszystkoryba1 pisze:DzidekGb, najpierw wymień świece.jak nie pomorze to cewka


Te irydki co są teraz to maja już przelatane prawie 50.000 , chociaż w VB 3.2 miałem zrobione ponad 80.000 i dalej śmigały bez problemu

- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16451
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Plec:
- Kontakt:
P0530 Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05fredas pisze:ECN 053003 cóż to takiego?
P0530 Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Ciśnienie systemu klimatyzacji poza wymaganym zakresem Układ klimatyzacji B-05
P0530 Za mocne wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Za słabe wejście ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05
P0530 Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji Układ klimatyzacji B-05

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Flora
- Zafiromaniak
- Posty: 3178
- Rejestracja: 14 paź 2013, 11:46
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Plec:
P0010 A Camshaft Position Actuator Circuit (Bank 1)Jarek75 pisze:Szukam objaśnienia błędu ECN001004 . Mam problemy z KZFR ( koło klekocze na wałku ssącym) , auto słabo się zbiera do 3,5tys obrotów.
Podczas ruszania gdy jest silnik zimny obroty spadają tak jakby chciał zgasnąć, trzeba przycisnąć więcej pedał gazu, żeby wszedł na obroty. Po nagrzaniu jest trochę lepiej lecz też się to zdarza. Czy to błąd dotyczący KZFR czy jeszcze coś innego?
a w bardziej zrozumiałym języku
P0010 Przestawiacz zmieniajacy kat ustawienia wałka rozrzadu A, wadliwe działanie układu
dolotowego/lewego/przedniego (blok cylindrów nr 1) zmiany faz rozrzadu
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2016, 21:12 przez Flora, łącznie zmieniany 1 raz.
- Arkan29
- Debiutant
- Posty: 41
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 11:13
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Opel Zafira B 1.9 CDTI
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19CDTI
- Plec:
I cieszyłem sie z bezawaryjnosci mojej zafirki tylko 6 tygodni. Wyjeżdżając z pracy zaświeciła się kontrolka samochodu z kluczykiem, po naciśnięciu hamulca kontrolka kontroli trakcji a po chwili kontrolka z silnikiem. Żadnej reakcji na pedał gazu. Zmiana biegu z D na R to wyraźne szarpnięci i obroty na poziomie 2000. Kod błędu to ECN 112052. Pomóżcie bo autem nie da sie jeździć a w czwartek muszę dziecko do szpitala na badanie zawieźć.
- Tunio999
- Zafiromaniak
- Posty: 5216
- Rejestracja: 15 gru 2011, 21:09
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
- Auto: ZB 1.8 SPORT
- Model: 2008
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Plec:
- Kontakt:
Świece żarowe...browar340 pisze:038008
Usterka sterownika przepustnicybrowar340 pisze:112521
112561
112562
11250F
112508
Czujnik połozenia przepustnicy...browar340 pisze:063802
063804
PS... Przepustnica do wymiany

- Albert Einstein
Cześć,
od dłuższego czasu miałem wywalony błąd nr 0171 (zbyt uboga mieszanka paliwa). W sobotę wymieniłem w samochodzie olej, filtry kabinowe, mechanicy wyczyścili również filtr/sitko od paliwa. Od tamtej pory błąd zniknął i po około 50 km nie pojawił się ponownie (do tej pory czasem znikał, ale dość szybko po kilku km pojawiał się ponownie). Będę informował jeżeli błąd pojawi się ponownie, w przeciwnym wypadku, być może taki problem związany jest z zapchanym filtrem/sitkiem?
Pzdr.
od dłuższego czasu miałem wywalony błąd nr 0171 (zbyt uboga mieszanka paliwa). W sobotę wymieniłem w samochodzie olej, filtry kabinowe, mechanicy wyczyścili również filtr/sitko od paliwa. Od tamtej pory błąd zniknął i po około 50 km nie pojawił się ponownie (do tej pory czasem znikał, ale dość szybko po kilku km pojawiał się ponownie). Będę informował jeżeli błąd pojawi się ponownie, w przeciwnym wypadku, być może taki problem związany jest z zapchanym filtrem/sitkiem?
Pzdr.
-
- Debiutant
- Posty: 39
- Rejestracja: 13 lis 2014, 20:57
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Suwałki
- Auto: ZAFIRA B
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Plec:
P0105 - Za mocne wejście obwodu sensora ciśnienia ładowania-tak pokazuje OPCOM
Pojawił się w mojej Zafirze taki błąd .Cały czas świeci się CHECK i silnik pracuje w trybie awaryjnym,Turbina nie włącza się.Czasami odzyskuje moc ,ale CHECK ŚWIECI SIĘ CAŁY CZAS.Wymieniłem zawór sterowania turbiny,chwilę było OK(jeden dzień),teraz jest jak wyżej.
Jakieś pomysły? Mi się kończą :-(
Pojawił się w mojej Zafirze taki błąd .Cały czas świeci się CHECK i silnik pracuje w trybie awaryjnym,Turbina nie włącza się.Czasami odzyskuje moc ,ale CHECK ŚWIECI SIĘ CAŁY CZAS.Wymieniłem zawór sterowania turbiny,chwilę było OK(jeden dzień),teraz jest jak wyżej.
Jakieś pomysły? Mi się kończą :-(