
Kody Błędów
Może się mylę, ale odłączenie aku nie kasuje błędów. Natomiast jeżeli to był chwilowy błąd a nie jakaś trwała usterka to po kilku przejażdżkach autem, gdy błąd się nie pojawia to check powinien zgasnąć. Tak przynajmniej jest w ZA.mochor pisze:Kontrolka się nie świeci. Aplikacja torque nie wykrywa żadnego błędu. Więc jak mogę to skasować? Oprócz odłączenia aku
Tylko że check WGL się nie pojawił. Zrobiłem tylko szybki "pedal test" który pokazuje na chwilkę ech 040952 po czym zmienia się na 00000. Dlatego niewiem czy jest to stary błąd . Autko dopiero kupiłem .Koenig pisze:Może się mylę, ale odłączenie aku nie kasuje błędów. Natomiast jeżeli to był chwilowy błąd a nie jakaś trwała usterka to po kilku przejażdżkach autem, gdy błąd się nie pojawia to check powinien zgasnąć. Tak przynajmniej jest w ZA.mochor pisze:Kontrolka się nie świeci. Aplikacja torque nie wykrywa żadnego błędu. Więc jak mogę to skasować? Oprócz odłączenia aku
- kysiu241
- Mieszkaniec
- Posty: 273
- Rejestracja: 10 maja 2016, 22:17
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa/Wiskitki
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
To że wyświetla ci 000... to jest to koniec odczytu błędów. Szczerze to nie wiem czy tym torq-iem skasujesz błędy skoro nawet nie możesz ich odczytać. Do opla to najlepiej opciem lub tech2 ewentualnie mdi. Jeśli nie masz dostępu popytaj na forum może ktoś z twoich okolic ci pomoże i napisz z kąd jesteś.mochor pisze:Tylko że check WGL się nie pojawił. Zrobiłem tylko szybki "pedal test" który pokazuje na chwilkę ech 040952 po czym zmienia się na 00000.
FIZOOL, Twoje błędy dla Z18XER
P0014 - Uszkodzenie mechaniki fazowania wałka rozrządu wydechu
P0014 - Mechanizm stopniowania wałka rozrządu wałka rozrządu / wydajność
P0014 - Rozmieszczenie faz rozrządu wałka rozrządu w układzie napędowym Zakres działania / wydajność
Patrząc po błędach to w niedługim czasie możesz mieć problem z KZFR.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, 08:57 przez kysiu241, łącznie zmieniany 2 razy.
Astra F 1.6 8v/ Calibra 2.0 16v c20xe/ Astra GSI c20xe/ Vectra B 2.5v6 Swap i500/ JEST Zafira B 2.0T OPC. 

Cześć, piszę jeszcze raz w moje sprawie moze ktoś miał podobny przypadek, jestem po wymianie KZFR jakieś 3tys km temu, lecz ostatnio pojawił mi się błąd P0014-63 w opcom wyszedł jako kond nieznany
Po skasowaniu błędu pojawił się on powtórnie po 400km a następnie znowu po 500km, nie pojawia się on w czasie jazdy na desce tylko przy odpalaniu nagle pojawia się kontrolka auta z kluczem która gaśnie wraz z kontrolką oleju. Czy macie jakiś pomysł dlaczego ten błąd się pojawia? rozumiem że dotyczy strony wydechowej, czy może to być elektrozawór który się przycina? Wcześniej gdy siadły koła pojawiały się inne błędy z P0014-62 albo 66 i pokazywały się w op-comie jako zła praca kół lub że poza zakresem... Proszę o pomoc!

Po skasowaniu błędu pojawił się on powtórnie po 400km a następnie znowu po 500km, nie pojawia się on w czasie jazdy na desce tylko przy odpalaniu nagle pojawia się kontrolka auta z kluczem która gaśnie wraz z kontrolką oleju. Czy macie jakiś pomysł dlaczego ten błąd się pojawia? rozumiem że dotyczy strony wydechowej, czy może to być elektrozawór który się przycina? Wcześniej gdy siadły koła pojawiały się inne błędy z P0014-62 albo 66 i pokazywały się w op-comie jako zła praca kół lub że poza zakresem... Proszę o pomoc!

- arkady2222
- Bywalec
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lip 2017, 11:51
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: A17DTJ
- Plec:
- arkady2222
- Bywalec
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lip 2017, 11:51
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: A17DTJ
- Plec:
- Kocur
- Zafiromaniak
- Posty: 1455
- Rejestracja: 24 maja 2017, 19:04
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel Zafira Cosmo Panorama 150 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Plec:
- Kontakt:
- wręcz by wypadało co jakiś czas to robić, bo gros dziwnych błędów bierze się przede wszystkim z brudu w tym ustrojstwie. Jak mi mechanicy pokazali u mnie stan przepustnicy przed czyszczeniem, to się za głowę złapałem ...arkady2222 pisze:Czyszczenie przepustnicy nie zaszkodzi?


Opel Zafira B Cosmo Panorama DTH
Opel Astra Bertone Cabrio
- arkady2222
- Bywalec
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lip 2017, 11:51
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: A17DTJ
- Plec:
- Kocur
- Zafiromaniak
- Posty: 1455
- Rejestracja: 24 maja 2017, 19:04
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel Zafira Cosmo Panorama 150 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Plec:
- Kontakt:
http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1888arkady2222 pisze:Zrobię to sam, czy za bardzo skomplikowane w Zośce?
U Ciebie powinno być analogicznie.
.Rano na zimnym jak wyjadę z garażu mam lekkie szarpnięcia, ale tylko chwilkę, więc może to i przepustnica?
Całkiem możliwe.
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2017, 11:14 przez Kocur, łącznie zmieniany 1 raz.

Opel Zafira B Cosmo Panorama DTH
Opel Astra Bertone Cabrio
- arkady2222
- Bywalec
- Posty: 101
- Rejestracja: 22 lip 2017, 11:51
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: A17DTJ
- Plec:
Analogicznie, jednak troszkę inna obudowa, ale dam rade. Właśnie zaglądałem pod maskę i są bodajże jakieś 4 śruby do odkręcenia. Na końcu jest jeszcze dokręcona taka mała plastikowa puszka, w którą jest wpięta wtyczka i to będzie jak myślę EGR???
Zaobserwowałem jeszcze u siebie, że jak się zatrzymuję np. na światłach, to przez chwilę obroty utrzymują się w okolicach 1000,a następnie spadają do ok. 900. Jak myślę, to zjawisko także można podpiąć pod przepustnicę.
Wyczyścilem EGR ale wszystko zostało po staremu
Zaobserwowałem jeszcze u siebie, że jak się zatrzymuję np. na światłach, to przez chwilę obroty utrzymują się w okolicach 1000,a następnie spadają do ok. 900. Jak myślę, to zjawisko także można podpiąć pod przepustnicę.
Wyczyścilem EGR ale wszystko zostało po staremu

Ostatnio zmieniony 07 wrz 2017, 11:40 przez arkady2222, łącznie zmieniany 2 razy.
Arkady