Wszystko o karoserii na zewnątrz i wnętrzu (naprawy blacharskie, szyby, fotele, tapicerka, plastiki, bagażniki dachowe itp.)
Moderatorzy: Sebu$, Tunio999
-
dzarko
- Mieszkaniec
- Posty: 450
- Rejestracja: 01 maja 2010, 12:07
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: Z16XE
#31
Post
autor: dzarko » 09 lut 2011, 14:30
Chciałem zdjąć przednie chlapacze, żeby może podkleić taśmą pod spodem, bo faktycznie latają i trą lakier. Ktoś wie, jak to zrobić?
Błękitna Zocha z Białołęki

-
Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 1942
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Plec:
#32
Post
autor: Dziadek13 » 09 lut 2011, 17:13
Kołki do środka wbijasz i zdejmujesz chlapacze kołki powinny ci dołem wylecieć jak nie to wkręcisz wkręty ale te bolce kropelką do chlapacza przyklej i dopiero wkręty co by sie te bolce nie kręciły.
-
dzarko
- Mieszkaniec
- Posty: 450
- Rejestracja: 01 maja 2010, 12:07
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: Z16XE
#33
Post
autor: dzarko » 09 lut 2011, 19:03
Zdjąłem, ale chyba nie będę z powrotem zakładał. Nie mam melodii. Może jest chętny ktoś kupić? Nówki prawie, bez kołków (kołki do kupienia na allegro albo w Romixie). Na razie zdjąłem przód i zdejmę chyba do kompletu tył, bo mi niesymetrycznie teraz.
Błękitna Zocha z Białołęki

-
twardypt91
- Mieszkaniec
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 mar 2011, 20:43
- Lokalizacja: Kraków
- Model:
#34
Post
autor: twardypt91 » 26 gru 2011, 15:28
Fotki Zosi w chlapaczach z linku podanej wcześniej trochę za małe. Więc ponowię prośbę o fotki ZA z zamontowanymi chlapaczami. Oryginały mam na myśli oczywiście.
Opel Zafira A (po lifcie) - jedyne słuszne auto

-
Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 1942
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Plec:
#35
Post
autor: Dziadek13 » 26 gru 2011, 16:52
Prosisz i masz fotki mojej ale z uporem przypominan podklejajcie bezbarwną folje pod ranty chlapaczy które przylegają do karoseri bo piasek zrobi swoje do gołej blachy.

-
twardypt91
- Mieszkaniec
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 mar 2011, 20:43
- Lokalizacja: Kraków
- Model:
#36
Post
autor: twardypt91 » 26 gru 2011, 19:53
Czy każda ZA powinna mieć otwory do montażu tych chlapaczy? U mnie fabrycznie nie było chlapaczy, a jak popatrzyłem w nadkola to nie znalazłem nic o co by można te chlapacze zamontować. Sami zobaczcie, przód:
i tył

Opel Zafira A (po lifcie) - jedyne słuszne auto

-
Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 1942
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Plec:
#37
Post
autor: Dziadek13 » 26 gru 2011, 20:15
Chlapacze są do plastyku mocowane czyli do nadkoli z przodu az tyłu do zderzaka pisze chlapacze orginalne ! mają takie wyprofilowane płaszczyzny że nie ma problemu z dopasowaniem.

Ostatnio zmieniony 26 gru 2011, 20:21 przez
Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
-
twardypt91
- Mieszkaniec
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 mar 2011, 20:43
- Lokalizacja: Kraków
- Model:
#38
Post
autor: twardypt91 » 26 gru 2011, 20:19
Chodzi mi o to gdzie te kołki mają być wciśnięte, bo nie znalazłem takowych. A w zestawie z chlapaczami są jakieś kołeczki.
Opel Zafira A (po lifcie) - jedyne słuszne auto

-
Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 1942
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Plec:
#39
Post
autor: Dziadek13 » 26 gru 2011, 20:22
Jak przyłożysz chlapacze to zaraz będziesz widział co gdzie i jak.Tam masz instrukcje musisz powiercić samemu polecam drugą osobe do dociskania chlapacza do karoseri a drugi wierci otwory według otworów w chlapaczach potem przez chlapacze wkładasz okrągłe mocowanie a kołeczkami wbijając rozciskasz te mocowanie.

-
twardypt91
- Mieszkaniec
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 mar 2011, 20:43
- Lokalizacja: Kraków
- Model:
#40
Post
autor: twardypt91 » 26 gru 2011, 21:15
Dziadek13 pisze:powiercić
W każdym razie już wiem co chciałem

Opel Zafira A (po lifcie) - jedyne słuszne auto

-
marwisn
- Mieszkaniec
- Posty: 398
- Rejestracja: 21 maja 2010, 21:08
- Lokalizacja: Poznań
- Model:
#41
Post
autor: marwisn » 27 gru 2011, 12:41
Ja przed montażem okleiłem nadkole specjalną folią do zabezpieczania nadwozi. Dopiero na nią założyłem chlapacze.
-
twardypt91
- Mieszkaniec
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 mar 2011, 20:43
- Lokalizacja: Kraków
- Model:
#42
Post
autor: twardypt91 » 27 gru 2011, 14:31
A ja się zastanawiam, czy do mojego krążownika szos będą pasować czarne chlapacze

Polift, więc wszystkie listwy czy nadkola w kolorze lakieru

Ale z drugiej strony jak byście zobaczyli, jak auto jest uwalone po jeździe w deszczu

Opel Zafira A (po lifcie) - jedyne słuszne auto

-
sQcha
- Zafiromaniak
- Posty: 1013
- Rejestracja: 07 paź 2009, 08:46
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Model:
#43
Post
autor: sQcha » 27 gru 2011, 16:53
Ja też mam polifta i oryginalnie były założone czarne chlapacze.
Szukam swojego alter ego

-
twardypt91
- Mieszkaniec
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 mar 2011, 20:43
- Lokalizacja: Kraków
- Model:
#44
Post
autor: twardypt91 » 06 sty 2012, 17:01
Jakby kogoś ciekawiło to informuję, że chlapacze (oryginalne) pasują bez problemu do auta, które z fabryki wyjechało bez nich.
Opel Zafira A (po lifcie) - jedyne słuszne auto

-
sQcha
- Zafiromaniak
- Posty: 1013
- Rejestracja: 07 paź 2009, 08:46
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Model:
#45
Post
autor: sQcha » 06 sty 2012, 17:52
twardypt91 pisze:Jakby kogoś ciekawiło to informuję, że chlapacze (oryginalne) pasują bez problemu do auta, które z fabryki wyjechało bez nich.
Były dziurki zaślepione, czy robiłeś?
Szukam swojego alter ego
