#22
Post
autor: kwiacur » 25 paź 2010, 16:55
Witam. Ciągle poszukuję pomocy z tym błędem. Dochodzi do niego także p1911, jednak auto nie przez p1911 ma słabą moc, odłaczyłem dpf i narazie tak się poruszam, straszny hałas ale co poradzić. Poniżej przedstawie wykaz bloków pomiarowych , przy załączonym błędzie.
Napięcie akumulatora,14.3 V
Status zapłonu,Zał 12V
Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny
Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny
Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny
Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V
Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V
Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 %
Pożądane jałowe,800 obr/min
Prędkość silnika,809 obr/min
Prędkość obrotowa wałka rozrządu,400 obr/min
Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO
Obliczany przepływ powietrza,41 kg/h
Przepływomierz powietrza,21 kg/h
Temperatura Otoczenia,4 °C
Temperatura powietrza zasilanego,25 °C
Temperatura powietrza zasilanego,3.12 V
Temperatura cieczy chłodzącej,75 °C
Temperatura cieczy chłodzącej,1.58 V
Poziom oleju,Normalne
Ciśnienie oleju,Normalne
Status poziomu oleju silnika,Okay
B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),136 °C
B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),1.1 V
B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),36 °C
B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),0.9 V
Ciśnienie atmosferyczne,100 kPa
Ciśnienie atmosferyczne,3.94 V
żądanie ciśnienia ładowania,104 kPa
Ciśniemnie ładowania,97 kPa
Ciśniemnie ładowania,1.58 V
Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,50 %
Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),40 %
Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),36 %
Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,5 %
Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,27.00 MPa
Common Rail ciśnienie paliwa,26.81 MPa
Common Rail ciśnienie paliwa,1.07 V
Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,29 %
Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.80 a
Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,36 %
Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.39 a
Temperatura paliwa,-40 °C
Temperatura paliwa,0.23 V
Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny
Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),435 kPa
Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.7 V
Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny
Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny
Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny
Prędkość pojazdu,0 km/h
Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny
Przyspieszenie pojazdu,0.0 m/ s2
Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny
Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny
Moment obrotowy silnika,8 Nm
Kontrola momentu obrotowego,Nieaktywny
Wymagany moment obrotowy (ukl. przeciwposlizg. TC),0 Nm
Pozostały stan oleju,0 %
Kontrolka wymiany oleju silnikowego,Aktywny
Lampka kontrolna wadliwego dzialania (MI),Wył
Serwisowa lampka kontrolna (SVS),Zał
Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V
Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V
Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny
Glówne taktowanie wtrysku,-0.7 CA
Ostateczna dawka paliwa,5.5 mm3/stk
Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,-1 kPa
Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.45 V
Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,108 %
Przebieg od ostatniej regeneracji DPF (Przebieg),45 km
Regeneracja DPF,0 %
Proszę o pomoc, bo już wymiękam z tym badziewiem.