[B]PROBLEM Z IDS+

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderatorzy: mariusz131, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
kandi
Przeglądacz
Posty: 93
Rejestracja: 25 gru 2010, 20:25
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Model:

#31 Post autor: kandi » 10 mar 2011, 10:24

...jakby nic się nie działo, to wiałoby nudą, ale najważniejsze żeby koszty nie były zbyt wysokie:)

Awatar użytkownika
kubik_CDTi
Zafiromaniak
Posty: 856
Rejestracja: 20 gru 2009, 15:12
Lokalizacja: Polska
Model:

#32 Post autor: kubik_CDTi » 10 mar 2011, 11:15

Ogólnie powiem tak,zawieszenie sportowe w Zafirze jest pancerne, u mnie przez 100tys.km poszedł jeden łącznik,ale to bardziej po wpadnięciu w wyrwę w jezdni.
Tak samo wydech i inne sprawy eksploatacyjne są trwałe,ale lecą pierdoły niestety,które czasem tanie nie są :|
Chipped by MR Motors

Awatar użytkownika
buszmen72
Debiutant
Posty: 32
Rejestracja: 23 sie 2010, 16:29
Lokalizacja: jastrzebie zdroj
Model:

#33 Post autor: buszmen72 » 10 mar 2011, 14:20

Nie wiem czy kablung ale w moim przypadku to był czujnik poziomowania koła lewa strona elektryka była oki .podpiąć pod op-com i będzie wiadomo naj gorsze że te czujniki tylko moŻna kupić w ASO i nie ma zamieników koszt wymiany z podpięciem kompa650 zł.

ssebus45
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 27 lis 2010, 21:59
Lokalizacja: W-wa
Model:

#34 Post autor: ssebus45 » 04 maja 2011, 10:55

Ja też mam problem z ids. zapala mi się i nie gaśnie. po podpięciu do opcoma wywala mi błąd:
C0895 - Za niskie napięcie w obwodzie zasilania czujników
(03) - Nie występuje

Po skasowaniu błędu nadal to samo.

Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: 03 wrz 2009, 11:46
Model:
Kontakt:

#35 Post autor: Anony Mous » 04 maja 2011, 11:09

Za niskie napięcie tzn zwarcie do masy i czujnik do wymiany.Za wysokie napięcie świadczy o przerwanym przewodzie lub słabym styku i to jeszcze jest do naprawy.

Nie wiem jakie czujniki są w Zafirze ale może takie :arrow: http://allegro.pl/listing.php/search?st ... lla-search

ssebus45
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 27 lis 2010, 21:59
Lokalizacja: W-wa
Model:

#36 Post autor: ssebus45 » 04 maja 2011, 11:27

Tylko nie wiadomo który to czujnik.

Awatar użytkownika
buszmen72
Debiutant
Posty: 32
Rejestracja: 23 sie 2010, 16:29
Lokalizacja: jastrzebie zdroj
Model:

#37 Post autor: buszmen72 » 14 maja 2011, 21:28

Marki w mojej Zośce inaczej czujnik wyglądał niż ten ze zdjęcia no i cena . ;)

ssebus45
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 27 lis 2010, 21:59
Lokalizacja: W-wa
Model:

#38 Post autor: ssebus45 » 14 maja 2011, 23:00

Z tego co się zorientowałem to czujnik jest razem z amortyzatorem.

Awatar użytkownika
buszmen72
Debiutant
Posty: 32
Rejestracja: 23 sie 2010, 16:29
Lokalizacja: jastrzebie zdroj
Model:

#39 Post autor: buszmen72 » 15 maja 2011, 00:12

nie kolego mnałem ten czujnik w ręce i widzałem wymiane tego czujnika ....małe cosik z kabelkiem i to całe cosik w ASO to 600zł z robota
przeczytaj mojego pierwszego posta.
pozdrawiam

ssebus45
Świeżak
Posty: 11
Rejestracja: 27 lis 2010, 21:59
Lokalizacja: W-wa
Model:

#40 Post autor: ssebus45 » 15 maja 2011, 21:17

a masz może numer części??

Awatar użytkownika
songoKU
Świeżak
Posty: 5
Rejestracja: 25 sty 2011, 12:50
Lokalizacja: bełchatów
Model:

#41 Post autor: songoKU » 23 maja 2011, 14:52

te co kolega wysłał są górnymi czujnikami od sztywności na podszybiu a jest jeszcze przy amortyzatorze czujnik od usztywniania , a z amortyzatorem występuje cewka od sterowania sztywności

Mundurowy
Przeglądacz
Posty: 80
Rejestracja: 22 lut 2011, 08:47
Lokalizacja: prawie Białystok
Model:

#42 Post autor: Mundurowy » 08 lip 2011, 15:05

Ludzie !! Nie straszcie ! W mojej Zośce też jest Sport i IDS+. ......"ot popadli my w koszta" Mam 135 tys. na zegarze i wszystko chodzi GIT. :roll:

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2372
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#43 Post autor: Lorry » 08 lip 2011, 15:58

Mundurowy, sprawdź sobie jeszcze raz kody z VINu. Jak masz pozycję (interaktywny układ jezdny) to wtedy masz pełnego IDSa. Bo możesz też mieć jak ja czyli guzik SPORT i amortyzatory klasyczne tylko niższe o 15mm (1,5cm ) ;)

Też myślałem że mam IDSa pełnego, a tu jednak nie. W sumie nawet lepiej. Ważne że przycisk jest :D

Mundurowy
Przeglądacz
Posty: 80
Rejestracja: 22 lut 2011, 08:47
Lokalizacja: prawie Białystok
Model:

#44 Post autor: Mundurowy » 10 lip 2011, 09:52

Próbowałem odcyfrować VIN , ale coś cienki mi idzie. Która cyferka , czy literka "odpowiada" za wyposażenie ? Może podpowiesz Lorry ? Z guzikiem masz rację, ważne że jest. :piwo:

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Plec:

#45 Post autor: MieHor » 10 lip 2011, 10:08

Mundurowy, aby odczytać kody wyposażenia musisz wprowadzić poprawnie nr VIN (na drugim i czwartym miejscu jest 0 (zero) a nie litera O, następnie klikasz w ikonę samochodu, otwiera się nowe okno a w nim klikasz na zakładkę RPO/POC i masz wyświetlone wszystkie kody wyposażenia przypisane do tego nr VIN, aby odczytać ich znaczenie kliknij jeszcze na Pobierz opisy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”