[B]Problemy związane z przepustnicą

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: mariusz131, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
scaniairizar
Mieszkaniec
Posty: 397
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
Lokalizacja: małopolska
Model:

#16 Post autor: scaniairizar » 18 lis 2009, 19:50

gosia, a czy to auteczko jest jeszcze na gwarancji ?

i kim jest ten miejscowy spec ?:>
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!

gosia

#17 Post autor: gosia » 18 lis 2009, 19:58

scaniairizar pisze:gosia, a czy to auteczko jest jeszcze na gwarancji ?

i kim jest ten miejscowy spec ?:>
Witam!Niestety nie jest na gwarancji!A miejscowy spec,czyli mechanik,który podobno ma doswiadczenie w temacie Opel 1.9 Cdti.Ale to się dopiero okaże w sobotę!Także jakby co to dam namiary!Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
scaniairizar
Mieszkaniec
Posty: 397
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
Lokalizacja: małopolska
Model:

#18 Post autor: scaniairizar » 18 lis 2009, 20:58

jesli nie jest na gwarancji to mozna w sumie sobie oszczędzic tych 'specjalistów' w Krakowie znam przynajmniej dwóch solidnych, u których sam robie swojego (kiedy nie mam czasu)
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!

gosia

#19 Post autor: gosia » 18 lis 2009, 21:27

Ja dotychczas jeździłam do Marimexu zaraz przy wjeździe do Krk.No ale koszty dosyć spore!Generalnie miałam tylko wymianę filtra paliwa i wymianę świecy żarowej jak do tej pory !No ale teraz zaczęło się dziać!Jestem jednak dobrej myśli!Szkoda byłoby się rozstać z tą bryczką!Aczkolwiek jestem na nią obrażona chwilowo!Ale jak masz jakichś dobrych specjalistów to muszę się do Ciebie uśmiechnąć........ ;) gdyby coś poszło nie tak z tym moim specem?!

Awatar użytkownika
scaniairizar
Mieszkaniec
Posty: 397
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:09
Lokalizacja: małopolska
Model:

#20 Post autor: scaniairizar » 18 lis 2009, 21:31

nie ma problemu, do mnie nawet nie trzeba sie uśmiechać, a i tak pomogę ;)
i nie rozstawaj sie ze sprzętem, bo to bardzo dobry samochód ;) w wolnej chwili zaprezentuj w dziale garaż, jesli oczywiscie zechcesz :)
2.0 dti '01 i 1.9cdti '10. opcline
it's forfit śwagier!

Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: 03 wrz 2009, 11:46
Model:
Kontakt:

#21 Post autor: Anony Mous » 18 lis 2009, 21:33

Mała poprawka tego co napisałem wcześniej.Nie wiem dlaczego ale ubzdurałem sobie,że masz 150KM motor a teraz widze w opisie 120KM.Więc ta podkładka z tego linku http://sklep.k-tak.pl/za%C3%82%C5%9Alep ... 3c0d0e74c1 nie jest do Twojego EGR-a,bo masz troszkę inny.Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

gosia

#22 Post autor: gosia » 18 lis 2009, 21:44

Ok!Spoko!Jeszcze nie zamawiałam, więc dzięki za info!Pozdrawiam!

--scalone--
scaniairizar pisze:nie ma problemu, do mnie nawet nie trzeba sie uśmiechać, a i tak pomogę ;)
i nie rozstawaj sie ze sprzętem, bo to bardzo dobry samochód ;) w wolnej chwili zaprezentuj w dziale garaż, jesli oczywiscie zechcesz :)

Dzięki!Właśnie próbuję od godziny dodać zdjęcia, ale coż na razie bezskutecznie!Także ciepliwości!

//prosił bym o zapoznanie się z guzikiem "edytuj" //BajBus
Ostatnio zmieniony 19 lis 2009, 12:02 przez gosia, łącznie zmieniany 1 raz.

HappySales77

#23 Post autor: HappySales77 » 19 lis 2009, 21:18

Chłopaki mają racje, ASO sobie odpuść, jest tak jak koledzy wspomnieli w ASO to tylko kompa umieją podpiąć stwierdzić błędy i wymieniać, wymieniać i jeszcze raz wymieniać, bo naprawić to trzeba umieć i myśleć. Niestety dobrzy mechanicy już dawno z ASO pouciekali i robią na własne konto a jak ma dobrą opinie to się od roboty opędzić nie może. Więc w ASO siedzi kto uczeń i pierdoła, jeden sie uczy a drugi tylko tego kompa umie podpinać :). Niech ktoś Ci wskaże dobrego uczciwego mechanika, a najlepiej pojedzie z Tobą na "zapoznanie" później będziesz już sama tam jeździć a gość zadba o twój furgon

gosia

#24 Post autor: gosia » 19 lis 2009, 21:34

Dzięki!Właśnie teraz to już wiem i się przykładnie stosuję!Jutro odstawiam bryczkę do mechanika i mam nadzieję,że w sobotę ją odbiorę -całą i zdrową!I oby to czyszczenie pomogło!Pozdrawiam!

--scalone--

Witam!Bryczka odebrana.Wszystko przeczyszczone.Koszt 150 zł, więc spoko,tylko ciekawe na jak długo to wszystko pomoże i jaki następnym razem problem wyskoczy???Tymczasem... chłopaki,dzięki za porady!

--scalone--

Witam ponownie!Jednak nie na długo to czyszczenie EGR pomogło,bo raptem mija tydzień a tu dzisiaj witaj kontrolko autko z kluczykiem !Błąd 04005A -czyli nieprawidłowy sygnał zaworu EGR .I teraz pytanie- co dalej ,czy to już oznacza,że lepiej wymienić ten cholerny zawór,czy znów czyszczenie,no ale ile razy można to czyścić????Jakieś pomysły????

//scaliłem posty
Ostatnio zmieniony 01 gru 2009, 00:42 przez gosia, łącznie zmieniany 1 raz.

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2372
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#25 Post autor: Lorry » 28 lis 2009, 10:27

Mam pomysła: Wiem że kolega jabolkg przy wymianie klap wirowych (Ciebie to nie dotyczy) wymieniał wkłądkę EGRa z Oplowskiej na Fiatowską i przynajmniej w Vectrze C to działa, a że silnik generalnie ten sam to myslę że można by coś takiego spróbować. W Oplach ta wkładka jest jakaś trochę dziwna, zmiana na Fiatową likwiduje problemy z EGR. Koszt niewielki, po szczegóły proponuje kontakt z jabolkg ;)

Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: 03 wrz 2009, 11:46
Model:
Kontakt:

#26 Post autor: Anony Mous » 28 lis 2009, 10:28

Jak co tydzień masz płacić 150zł za czyszczenie to faktycznie chyba lepiej zainwestować w nowy...koszt ok 500zł na alledrogo.

Podjedź raz jeszcze do tego mechanika,który czyścił i zapytaj czy nie powtórzy usługi w ramach reklamacji.

Lorry o jakiej wkładce piszesz?

Awatar użytkownika
vorny
Przeglądacz
Posty: 88
Rejestracja: 21 lis 2009, 13:10
Lokalizacja: zza winkla
Model:

#27 Post autor: vorny » 28 lis 2009, 13:17

Weterynarz zagubionych owieczek

imalas
Bywalec
Posty: 138
Rejestracja: 14 cze 2009, 23:13
Lokalizacja: tutejszy
Model:

#28 Post autor: imalas » 28 lis 2009, 18:12

gosia pisze:Witam ponownie!Jednak nie na długo to czyszczenie EGR pomogło,bo raptem mija tydzień a tu dzisiaj witaj kontrolko autko z kluczykiem !Błąd 04005A -czyli nieprawidłowy sygnał zaworu EGR .I teraz pytanie- co dalej ,czy to już oznacza,że lepiej wymienić ten cholerny zawór,czy znów czyszczenie,no ale ile razy można to czyścić????Jakieś pomysły????
Dodaj do paliwa dodatek STP (koncentrat) do czyszczenia wtryskiwaczy, dla wielu to pomogło!, a nikomu nie zaszkodziło!

gosia

#29 Post autor: gosia » 28 lis 2009, 18:14

Dzięki Wam chłopaki za pomoc- tylko teraz tak, czy ta wkładka to nie jest czasami ta zaślepka o której mówił Marki wcześniej i ona jest do 150km a nie do 120km??Bo wygląda podobnie ????

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2372
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#30 Post autor: Lorry » 28 lis 2009, 21:17

No niby jest do 150KM, ale:

Niektóre z 120 są w rzeczywistości zdławionymi komputerowo 150, czyli też mają 16 zaworów i wszystko inne ale mają inny program sterujacy silinikiem
i dlatego na zasadzie analogii można by to próbować zastosować. Z pytaniem proponuje się zrócić do jabolkg bo jest to chyba jedna z niewielu osób która tak prześwietliła te silniki i wiele rozwiązań testował na sobie i ma sporą wiedze na ten temat. Jest on również zarejestrowany na naszym forum ;)

Wydaje mi się ze EGRy są identyczne w obu wersjach silnika wiec zaszkodzić raczej nie zaszkodzi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”