[B]Problemy związane z przepustnicą

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderatorzy: mariusz131, Tazz

Wiadomość
Autor
gosia

#31 Post autor: gosia » 29 lis 2009, 09:57

No dzięki Lorry ,będę uderzać na pw do kolegi jabolkg.....tymczasem w poniedziałek, spróbuję podjechać, tak jak Marki mówi do tego mojego mechanika ,niechby zobaczył co jest grane......niech znów przeczyści albo stwierdzi ,że wymieniać trzeba, to się wymieni...Pozdrawiam!!!

--scalone--

A silnik na pewno jest 120km 8v!

//edytujemy posty!
Ostatnio zmieniony 01 gru 2009, 00:39 przez gosia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
vorny
Przeglądacz
Posty: 88
Rejestracja: 21 lis 2009, 13:10
Lokalizacja: zza winkla
Model:

#32 Post autor: vorny » 29 lis 2009, 13:36

Sprawdź w papierach oznaczenie silnika, Z19DT czy Z19DTJ
Weterynarz zagubionych owieczek

gosia

#33 Post autor: gosia » 29 lis 2009, 16:02

Z19DT

Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: 03 wrz 2009, 11:46
Model:
Kontakt:

#34 Post autor: Anony Mous » 29 lis 2009, 21:27

W tym silniku,który ma Gosia nie ma potrzeby stosowania zaślepki do EGR-a,o której kiedyś pisałem i do montażu,której link w tym temacie wkleił kolega Vorny..Wersja 120KM ma inny EGR niż wersja 150KM.

gosia

#35 Post autor: gosia » 29 lis 2009, 22:02

No właśnie ,to próbowałam powiedzieć.....czyli niestety trzeba wymienić ten zawór i koniec,kropka.Marki dzięki.....muszę powiedzieć,że walczę ostro z moją schizą i już powoli wypieram ze świadomości kontrolkę autko z kluczykiem!Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: 03 wrz 2009, 11:46
Model:
Kontakt:

#36 Post autor: Anony Mous » 06 gru 2009, 22:17

Odgrzeję jeszcze temat.Informacyjnie tylko,bo są już częściowe zaślepki do EGR-a także dla wersji 120KM.
Obrazek

Aukcja :arrow: http://www.allegro.pl/item838123150_zas ... sciow.html .Kupiłem w tej firmie także do siebie i mogę śmiało polecić.

Awatar użytkownika
jacek171177
Przeglądacz
Posty: 57
Rejestracja: 14 lut 2010, 20:28
Lokalizacja: Kraków -Frankfurt
Model:

modul rec i korpus przepustnicy

#37 Post autor: jacek171177 » 14 lut 2010, 21:10

Dzień dobry i witam was wszystkich!
Jestem nowy na forum i niedługim posiadaczem opla zafiry . Mam dwa problemy:
1 - to zostal zalany modul rec przez bylego wlasciciela i jest caly zasniedzialy, nie wszystko jest z nim ok . Zna ktos firme co takie cos naprawia lub sprzedaje w serwisie chca 2000 zl bez montazu
2 - problem to czeka mnie wymiana korpusy przepustnicy, ponoc serwis stwierdza ze jest
juz zuzyta a przejechane jest 96 tys km, jest to motor 1,9 CDTI 120 km
Dzieki z góry pozdrawiam :) :) :)
Ostatnio zmieniony 25 lis 2011, 17:21 przez jacek171177, łącznie zmieniany 1 raz.

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2372
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#38 Post autor: Lorry » 14 lut 2010, 21:42

Czy te 96 tyś jest prawdziwe :?: Korpus można czyścić, nawet w ASO to robią , przynajmniej w mojej benzynie to było kiedyś robione w ASO Marimex
Ostatnio zmieniony 25 lis 2011, 17:21 przez Lorry, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jacek171177
Przeglądacz
Posty: 57
Rejestracja: 14 lut 2010, 20:28
Lokalizacja: Kraków -Frankfurt
Model:

#39 Post autor: jacek171177 » 14 lut 2010, 21:46

tak 96 tys jest udokumentowane auto serwisowane do 82 tys

gosia

#40 Post autor: gosia » 14 lut 2010, 21:58

Orientacyjny koszt wymiany korpusu przepustnicy..ok.1200pln(na grudzień 2009 r.)...również w ASO Marimex...... ;)

Awatar użytkownika
jacek171177
Przeglądacz
Posty: 57
Rejestracja: 14 lut 2010, 20:28
Lokalizacja: Kraków -Frankfurt
Model:

#41 Post autor: jacek171177 » 14 lut 2010, 22:02

dokladnie 1150 +robocizna

juras
Świeżak
Posty: 8
Rejestracja: 16 mar 2010, 16:30
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Model:

awaria przepustnicy

#42 Post autor: juras » 27 mar 2010, 20:17

Koledzy,czy ktoś miał taki problem.Z góry dziękuje za kazde info.

Awatar użytkownika
Anony Mous
Zafiromaniak
Posty: 8512
Rejestracja: 03 wrz 2009, 11:46
Model:
Kontakt:

#43 Post autor: Anony Mous » 27 mar 2010, 21:10

A jaki konkretnie masz błąd i objawy?

P.S. Przydałoby się uzupełnic profil i wpisac jaki masz silnik ...100,120,150KM? :)

juras
Świeżak
Posty: 8
Rejestracja: 16 mar 2010, 16:30
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Model:

#44 Post autor: juras » 28 mar 2010, 19:19

Silnik 100KM .Po zaświeceniu kontrolki trybu awaryjnego samochód stracił moc.
Po sprawdzeniu w serwisie stwierdzono awarie przepustnicy. Ciekaw jestem,czy ktoś miał ta samą awarię i jak z zamiennikami,bo w serwisie kosztuje 1100zł.

Lorry
Zafiromaniak
Posty: 2372
Rejestracja: 04 lut 2009, 11:41
Imię: Grisza
Lokalizacja: KR/WF
Auto: Direct, OPC i BiałaStrzała
Model: ZBZAAF
Oznaczenie silnika: Z22yh20LET

#45 Post autor: Lorry » 29 mar 2010, 21:24

Patrz na problemy gosii bo ona miała coś z przepustnicą


Na początek spróbuj przeczyścić za pomocą tutoriala kolegi Marki który jest podklejony w tym dziale

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”